Składanie zamówienia
Zgodnie z polskim prawem, konsumentom nie będącym przedsiębiorcami, kupującym przez internet przysługuje prawo do zwrotu zakupionych produktów, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od momentu objęcia produktów w posiadanie. Koszty takiego zwrotu ponosi zawsze kupujący. Czyli, jeśli chcesz zwrócić towar, musisz poinformować nas o swojej decyzji w drodze oświadczenia o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Termin 14 dni jest zachowany, gdy wyślesz informację o odstąpieniu przed upływem tego terminu. Oświadczenie np. w postaci wypełnionego wzoru z Załącznika nr 1 do Regulaminu możesz przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: deko@dekozakupy.pl lub pisemnie pocztą tradycyjną na adres sklepu.
Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie produkty można zwrócić i nie można w stosunku do nich skutecznie odstąpić od umowy. Tak będzie przykładowo w sytuacji, gdy otworzysz fabrycznie przez producenta zamknięte opakowanie. Nie można też zwrócić produktów, które będą później niezdatne do spożycia lub takich, których nie będzie można sprzedać ze względów higienicznych. Tak jest w przypadku żywności na wagę i pakowanej na Twoje życzenie. Produkty takie stanowią większość w naszym Sklepie internetowym – wówczas nie można odstąpić od umowy. Dlatego bardzo prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów.
Termin realizacji zamówień determinuje wybrany sposób dostawy zakupionych produktów. W przypadku dostawy kurierem, operatorem pocztowym na wskazany przez Ciebie adres lub do wybranego przez Ciebie paczkomatu jest to z reguły 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w przypadku wybranej przedpłaty jako formy płatności) lub od momentu wysłania przez nas na Twój adres email potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji (w przypadku wybranej opcji za pobraniem). Dokładamy starań, by było to możliwie jak najszybciej – zwykle są to 2 dni robocze. W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym jest to na drugi dzień roboczy od wysłania przez nas na Twój adres email potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. O możliwości odbioru osobistego poinformujemy Cię osobnym mailem lub telefonicznie.
Z zakupy dokonane w Sklepie internetowym dekozakupy.pl możesz zapłacić na kilka sposobów:
- kartą kredytową lub debetową lub przelewem internetowym bankowości elektronicznej za pośrednictwem systemu płatności dotpay,
- przelewem zwykłym,
- gotówką lub kartą przy odbiorze w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie przy ulicy Włodarzewskiej 30 lok. U8.
Tak. Dokładnie tak samo, jak w przypadku każdych zakupów, jeśli produkt będzie wadliwy lub niezgodny z opisem, możesz go zareklamować. Jeśli uznamy Twoją reklamację za zasadną, wówczas to my pokryjemy koszty odesłania do nas tego reklamowanego produktu, jeśli natomiast reklamacja będzie nieuzasadniona – koszty takiej wysyłki pokrywasz Ty.
Inne
Dokładamy wszelkich starań, aby strona była dostępna i w pełni działająca 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Mogą się jednak zdarzyć niezależne czynniki, które spowodują przerwę w dostępie do serwisu lub jego ograniczoną funkcjonalność. Może to być np. związane z konserwacją serwerów. W takim przypadku należy poczekać do powtórnej dostępności w sieci lub w sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki skontaktować się z nami. Wszelkie przerwy w dostępie do dekozakupy.pl, wynikające z napraw lub modyfikacji strony sklepu, będą, w miarę możliwości, przeprowadzane w godzinach nocnych, w najkrótszym możliwym czasie.
Sposobów jest kilka. Możesz wybrać taki, który najbardziej Ci odpowiada.
Możesz przyjść osobiście do sklepu przy ulicy Włodarzewskiej 30 lok. U8 w Warszawie, zadzwonić na numer +48 691 538 884, wysłać do nas email na adres deko@dekozakupy.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt.
Jesteśmy również obecni i odpowiadamy na wiadomości na Facebooku - @DEKOzakupy